+31 85 06 06 411 alles@voormobliteit.nl

Autoverkoop

Onderhoud & reparatie

Autowas

autoVerhuur

De automotive sector verandert in een hoog tempo. Consumenten kiezen meer voor gebruik dan bezit. Het leasen en delen van auto’s wint meer terrein. 

De bevolking groeit de komende 10 jaar met 1 miljoen mensen. De vraag naar mobiliteit zal verder toenemen. Consumenten begeven zich steeds meer online. 

Een hogere technische betrouwbaarheid van auto’s, een grotere interval van onderhoudsbeurten en de komst van elektrische auto’s hebben de nodige impact op het onderhoud van auto’s. Door toenemende software en connected cartoepassingen kan de onderhoudsbehoefte worden voorspeld.  

Toenemende rijhulpsystemen hebben een positief effect op het aantal autowasbeurten. Tankstations onderscheiden zich meer met autowas (en shop). Autoverhuurbedrijven transformeren meer naar mobilityprovider.

 

Jouw automotive uitdaging is onze passie

Wij helpen jou met het bepalen van de juiste strategie, beleid en (digitale) marketing en zorgen voor meerwaarde ten opzichte van jouw concurrenten.

Een aantal uitdagingen voor de automotive sector

 Hoe vertaal ik autotrends en digitale trends naar de juiste strategie? 

Pas ik mij voldoende aan op de veranderingen in de sector?

Matcht mijn aanbod met de doelgroep?

Heb ik de juiste klik met de klant?

Hoe vergroot ik mijn online zichtbaarheid?

Werk ik data gedreven?

Is mijn performancemanagement op orde? 

Hoe neem ik medewerkers mee bij veranderingen en innovatie in de organisatie? 

Branche specifiek

Autoverkoop / lease

autoverkoop

Hoe geef ik invulling aan de showroom? (online en fysiek)

Hoe geef ik invulling aan de transitie van verkoop naar advies?

Hoe adverteer ik automatisch mijn autovoorraad op Google? 

reparatie & onderhoud

Reparatie & onderhoud

reparatie & onderhoud

Anticipeer ik voldoende op elektrisch, Over The Air (OTA) en ADAS?

Heb ik mijn werkplaatsinrichting op orde? (Diagnose- en mechanische werkzaamheden)

Hoe houd ik mijn automotive kennis op peil? 

Autoverhuur

Auto verhuur

Autoverhuur

Blijf ik mij focussen op autoverhuur of maak ik de transitie naar mobility provider?

Leidt het aangaan van partnerships tot een beter rendement?

reparatie & onderhoud

Autowas / Carwash

carswash

Hoe ziet de markt van autowasbedrijven er nu en in de toekomst uit? Ontwikkelen tankstations zich meer tot een mobiliteitshub waar de autowasstraat standaard deel van uitmaakt.

Is mijn autowasbedrijf voldoende duurzaam? 

Ons aanbod voor de juiste klik met de klant

 

Advies

Wij zijn ervan overtuigd dat ieder bedrijf met de juiste strategie en marketingaanpak een beter resultaat kan realiseren. Wij starten altijd met een kennismaking om vervolgens met elkaar te kunnen bepalen wat de beste aanpak voor jouw bedrijf is. Dat kan een strategische opdracht zijn, het opstellen van een marketingplan c.q. deelprojecten zoals een online marketing advies, SEO Advies, branding & positionering.

Online bedrijfscampagnes

Het grootste deel van de bevolking zoekt online naar producten en diensten. De huidige ontwikkelingen zorgen ervoor dat er nog meer van zoekmachines gebruik wordt gemaakt. Online marketing voor automotive biedt veel voordelen. Je bereikt de juiste klant, krijgt meer bezoekers en realiseert meer rendement.

Vaak is het niet lonend om zelf een marketeer in loondienst te nemen. Daarnaast is het lastig als ondernemer om over de juiste kennis te beschikken om zo’n medewerker te kunnen aansturen. Online marketing via Voor Mobiliteit is goedkoper en de effecten zijn altijd meetbaar.  Vanwege onze kennis en ervaring hebben we een bewuste keuze gemaakt om ons alleen op mobiliteitsbedrijven te richten. 

CarAds, speciaal en uniek voor autobedrijven

 Automatisch jouw autovoorraad op Google adverteren. 

Het adverteren via zoekmachines is zeer effectief voor elk autobedrijf. Omdat wij voor de kwaliteit van de advertentie zorgen en dagelijks de resultaten monitoren. Jij hoeft dus zelf niets te doen.

Vanuit jouw autovoorraadsysteem activeer je de optie CarAds. Jij bepaalt het budget en wij maken vervolgens van de auto een unieke advertentie met de gegevens zoals merk, model, bouwjaar, uitrusting en de prijs van het voertuig.  Onder de advertentie wordt ook achtergrondinformatie over het merk en het model opgenomen.

Iemand die gericht naar een auto op Google zoekt, ziet jouw advertentie staan. En dat is ook de bedoeling, want hiermee trek je geïnteresseerde bezoekers naar de advertentie. Ten aanzien van het verkoopproces geven wij de voorzet door de ontvangen leads door te sturen. 

Nieuws voor automotive

Social media in automotive: doe je voordeel ermee

Social media in automotive: doe je voordeel ermee

Bijna iedereen zit op social media. In 2019 gaf 87 procent van de personen van 12 jaar of ouder aan in de drie maanden voorafgaand aan het onderzoek social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, LinkedIn, discussiefora of weblogs te hebben...

Video­marketing voor een betere online zichtbaarheid

Video­marketing voor een betere online zichtbaarheid

Deze blog gaat over videomarketing en is één van de onderwerpen van ons thema online marketing voor auto- en garagebedrijven. Met behulp van de blogs kan je zelf een online marketingplan opstellen en aan de slag! Meld je aan en blijf de artikelen volgen om maximaal te...

E-mailmarketing voor automotive

E-mailmarketing voor automotive

Deze blog gaat over e-mailmarketing en is één van de onderwerpen van ons thema online marketing voor auto- en garagebedrijven. Met behulp van de blogs kan je zelf een online marketingplan opstellen en aan de slag! Meld je aan en blijf de artikelen volgen om maximaal...

Informatie over Online Marketing

De komende weken bespreken we diverse onderdelen van Online Marketing.

Onderwerpen zoals: trends, consumentengedrag, stappenplan online marketingplan, privacy & wetgeving, online conversie & sales funnel, website & content, digitaal adverteren, e-mail & video, social media.

Doelgroepen: auto- en garagebedrijven, tweewielerbedrijven, caravan- en camperbedrijven, leasemaatschappijen

 

Wil je de informatie ontvangen? Meld je dan aan.

 

 

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This