+31 85 06 06 411 alles@voormobliteit.nl

Autolease

Economische groei leidde de afgelopen jaren tot meer mensen aan het werk en daarmee ook groeiende wagenparken. Veranderingen in technologie, klantgedrag, transparantie in prijzen en de impact door COVID-19 zetten druk op het rendement. 

Juist nu is het belangrijk scherpe keuzes te maken, je te onderscheiden van de rest. 

Voldoende uitdagingen

 

E

Wie wil je zijn? Een mobility provider, een low cost car provider? Of geef je een unieke invulling aan duurzaamheid, veiligheid, digitaal, klantgerichtheid of een meer regionale aanpak?

E

Hoe zet ik rechtstreekse remarketing van ex-lease auto’s richting zowel particuliere- als zakelijke segment in?

E

Is de beste inkoopprijs in combinatie met leverancierstevredenheid al bereikt?

E

Is het order en afleverproces inmiddels echt foutloos? En is elke partij tevreden over de communicatie daaromtrent?

E

Kan het afleverproces namens de leasemaatschappij nog beter?

E

Zijn er nog innovatieve manieren om het onderhoud, reparatie, banden en schadeproces verder te voorspellen en te verbeteren?

E

Kan de druk op remarketing verlaagd worden? Met meer tijd en aandacht voor de match tussen de juiste klant en de juiste ex-leaseauto?

E

Hoe wordt de optimale mix in het wagenpark van de leasemaatschappij nu bepaald? Is de ideale mix in merken, modellen, aandrijvingen bereikt in termen van inkoop, winst en risico?

E

Kan de druk op remarketing verlaagd worden? Met meer tijd en aandacht voor de match tussen de juiste klant en de juiste ex-leaseauto?

E

Neem je medewerkers voldoende mee bij veranderingen en innovatie in de organisatie?

Verken de toekomst met onze lease specialist

Thomas Edens

Inmiddels meer dan 16 jaar actief in de mobiliteitsbranche. Ooit heeft Thomas notarieel recht gestudeerd, plan economie, competitive intelligence en daarna samen met Wim de Master of Marketingmanagent gedaan aan TiasNimbas. Thomas was bij Rabobank Nederland als sectormanager verantwoordelijk voor de MKB-Autosector tijdens de crisis. Vanaf 2010 was hij verantwoordelijk voor de marketing bij Athlon Nederland en Europa. In 2012 maakte hij de overstap naar VWE als directeur Business Development.Thomas stond o.a aan de wieg en de doorontwikkeling van de kentekenapp Finnik. Thomas heeft de afgelopen jaren diverse artikelen over de autoleasesector geschreven. Thans is hij ook projectmanager van Bovag Fietslease.

Verken de toekomst en ga met Thomas het gesprek aan. Met de creativiteit van Thomas zet je ongetwijfeld de stappen die nodig zijn om succesvol te blijven.

Bel. 06 – 14 14 20 43 of 085 – 06 06 411 voor het maken van een afspraak.

Mailen mag natuurlijk ook: alles@voormobiliteit.nl

Nieuws voor leasemaat­schappijen

Staat cybercriminaliteit bij jou op de agenda?

Staat cybercriminaliteit bij jou op de agenda?

Cybercriminaliteit is een vorm van criminaliteit waarbij personen inbreken op bijvoorbeeld een computer, telefoon of het complete netwerk van een organisatie. Deze vorm van criminaliteit neemt steeds meer toe. En het kan jou ook overkomen. Volgens de informatie van...

Social media in automotive: doe je voordeel ermee

Social media in automotive: doe je voordeel ermee

Bijna iedereen zit op social media. In 2019 gaf 87 procent van de personen van 12 jaar of ouder aan in de drie maanden voorafgaand aan het onderzoek social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, LinkedIn, discussiefora of weblogs te hebben...

(c) Copyright Voor Mobiliteit, alle rechten voorbehouden