+31 85 06 06 411 alles@voormobliteit.nl

Fiets

motor

Scooter

De verstedelijking, files, het klimaat, gezond leven en de vergrijzing zijn factoren, die voor de tweewielermarkt gunstig zijn. Als je naar de huidige mobiliteit kijkt nemen fietsen en wandelen het grootste deel van de verplaatsingen voor hun rekening. Je ziet ook wat verschuiving van de auto naar motor, (elektrische) fiets of (elektrische)scooter. Het zal op de fietspaden drukker worden. 

Ook in de tweewielerwereld neemt het gebruik meer toe. Fietsregelingen zorgen voor een toename van leasefietsen en -scooters. De deelfiets in de stad is al heel gewoon. De gunstige fiscale bijtelling  voor tweewielers heeft ook een positief effect. De private lease motorfiets komt meer opzetten.

Tweewielers gaan naar verwachting een grotere rol vervullen bij het leveren van producten. Het aantal cargo bikes en delivery bikes zal stijgen.

De anderhalvemetersamenleving biedt naast uitdagingen ook veel kansen. De bevolking groeit de komende 10 jaar met 1 miljoen mensen. De vraag naar mobiliteit zal verder toenemen en dat geldt dan ook voor tweewielers. Consumenten begeven zich wel steeds meer online, een belangrijk aandachtspunt voor tweewielerbedrijven.

 

Jouw uitdaging in de tweewieler­markt is onze passie

Wij helpen jou met het bepalen van de juiste strategie en (digitale) marketing en zorgen voor meerwaarde ten opzichte van jouw concurrenten.

Uitdagingen voor fiets-, scooter- en motorbedrijven

 Hoe vertaal ik mobiliteit trends en digitale trends naar de juiste strategie? 

Pas ik mij voldoende aan op de veranderingen in de sector?

Matcht mijn aanbod met de doelgroep?

Heb ik de juiste klik met de klant?

Hoe vergroot ik mijn online zichtbaarheid?

Hoe geef ik invulling aan mijn showroom (offline en online)?

Is mijn performancemanagement op orde? 

Hoe neem ik medewerkers mee bij veranderingen en innovatie in de organisatie? 

Branche specifiek

Fiets

fiets

Ga ik voor een speciaalzaak of ben ik er voor iedereen?

Moet nu juist in speed-pedelec investeren of niet?

Investeer ik voldoende tijd in de kansen bij de bedrijvenmarkt? 

Leidt partnership met andere mobiliteitsbedrijven tot meer rendement?

 

reparatie & onderhoud

Motor

 

Onderdelen, kleding en accessoires worden online verkocht. Ga ik motoren ook online aanbieden? Zo ja, welke wijze

Van bezit naar gebruik: hoe ga ik daar concreet invulling aan geven?

 

Autoverhuur

Scooter

Van bezit naar gebruik: hoe ga ik daar concreet invulling aan geven?

Investeer ik voldoende tijd in de kansen bij de bedrijvenmarkt?

Leidt het aangaan tot partnerships tot een beter rendement?

Ons aanbod voor de juiste klik met de klant

 

Advies

Wij zijn ervan overtuigd dat ieder bedrijf met de juiste strategie en marketingaanpak een beter resultaat kan realiseren. Wij starten altijd met een kennismaking om vervolgens met elkaar te kunnen bepalen wat de beste aanpak voor het tweewielerbedrijf is. Dat kan een strategische opdracht zijn, het opstellen van een marketingplan c.q. deelprojecten zoals een online marketing advies, SEO Advies, branding & positionering enz.

Online bedrijfscampagnes

Het grootste deel van de bevolking zoekt online naar producten en diensten. De huidige ontwikkelingen zorgen er voor dat er nog meer van zoekmachines gebruik wordt gemaakt. Online marketing voor tweewielerbedrijven biedt veel voordelen. Je bereikt de juiste klant en je krijgt meer bezoekers en je realiseert meer rendement.

Het is veelal niet lonend om zelf een marketeer in loondienst te nemen. Daarnaast is het lastig als ondernemer om over de juiste kennis te beschikken om zo’n medewerker te kunnen aansturen. Online marketing via Voor Mobiliteit is goedkoper en de effecten zijn altijd meetbaar.  En vanwege onze kennis en ervaring hebben we een bewuste keuze gemaakt om ons alleen op mobiliteitsbedrijven te richten. 

Nieuws voor tweewieler­bedrijven

CRM automotive – de klant centraal stellen

CRM automotive – de klant centraal stellen

Deze blog gaat over CRM (Customer Relationship Management) en is een van onze onderwerpen van ons thema online marketing voor auto- en garagebedrijven. Met behulp van de blogs kan je zelf een online marketingplan opstellen en aan de slag! Meld je aan en blijf de...

Klantreis (Customer journey)

Klantreis (Customer journey)

Deze blog gaat over de klantreis en is een van onze onderwerpen van ons thema online marketing voor auto- en garagebedrijven. Met behulp van de blogs kan je zelf een online marketingplan opstellen en aan de slag! Meld je aan en blijf de artikelen volgen om maximaal te...

Online Marketing en AVG

Online Marketing en AVG

Deze blog gaat over Privacy en wetgeving (met name AVG) en is een van onze onderwerpen van ons thema online marketing voor auto- en garagebedrijven. Met behulp van de blogs kan je zelf een online marketingplan opstellen en aan de slag! Meld je aan en blijf de...

Heb je een vraag? wij helpen je graag.

Informatie over Online Marketing

De komende weken bespreken we diverse onderdelen van Online Marketing.

Onderwerpen zoals: trends, consumentengedrag, stappenplan online marketingplan, privacy & wetgeving, online conversie & sales funnel, website & content, digitaal adverteren, e-mail & video, social media.

Doelgroepen: auto- en garagebedrijven, tweewielerbedrijven, caravan- en camperbedrijven, leasemaatschappijen

 

Wil je de informatie ontvangen? Meld je dan aan.

 

 

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This